tttrouble.blogg.se

Tryggt under mitt täcke

Publicerad 2015-12-14 12:19:12 i Alla miljoner tankar,

Hej. Livet suger. 

De är en sån där tid nu då jag helst av allt vill ligga under täcket å kolla barn & julfilmer hela dagarna. Men man måste ju typ äta, visa människorna runt sig stt man lever (även om det inte riktigt känns som de) & så tar batteriet på ipaden slut nån gång å jag har inget kontaktuttag nära soffan. 

Just nu är exakt ett sånt tillfälle. Batteriet är slut, de e lunchtid, min familj vill träffas och katten springer över mig i hopp om lite uppmärksamhet. 

Så koffein och ångesttabletter, hjälp mig igenom denna dag också. Snälla. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

tttroublemaker

21år. Lite för mörka tankar för mitt eget bästa. Kämpar å sliter bland monster. Kommer inte vara allt för mycket positivitet i den här bloggen, förmodligen ingen alls. Så, nu har jag varnat er.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela