tttrouble.blogg.se

-

Publicerad 2015-11-07 17:14:26 i Alla miljoner tankar,

Han vill se film ikväll. Jag vill också. Vill monstret? Nä. Kommer jag svara ja och dyka upp glad å kanske träffa en av dom finaste någonsin? Förmodligen inte.
Vågar jag ens svara på frågan han skickade? Nej. 

JÄVLA HELVETES SJUKDOMAR. Varför valde ni mitt liv och förstöra för? VARFÖR?!?! 

Brb, tänker gå och dö. Eller nej, men jag önskade fan att jag kunde få försvinna just nu. Förtjänar inte å va i någons liv och jag är så dum i huvudet som ens tar upp folks tid. Fattar jag inte at jag är menad å vara ensam?!?!! 

Idiotiska jävla jag. Idiotiska jävla sjukdomar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

tttroublemaker

21år. Lite för mörka tankar för mitt eget bästa. Kämpar å sliter bland monster. Kommer inte vara allt för mycket positivitet i den här bloggen, förmodligen ingen alls. Så, nu har jag varnat er.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela