tttrouble.blogg.se

Babbel

Publicerad 2015-11-12 17:20:00 i Alla miljoner tankar,

Hej!
Jag är tillbaka efter lite utbrott och ilska å har insett att människor som honom helt enkelt inte är värd att lägga ner sin energi på. Hade jag bara velat ligga med någon hade jag hängt på krogen.
 
Annars är livet hyfsat stabilt nu ändå. Kanske för att jag har sömntabletter vilket gör att jag kan lägga mig och somna hyfsat tidigt på kvällarna å slipper därför de här "åh nej, en till sömnlös natt, jag är ensam och hatar mig själv"-tänket.
Enligt läkaren ska jag ta dom "vid behov" & typ 3 ggr i veckan, jag tar en varje kväll haha.
Sömn är viktigare än vad läkare tycker, så de så.
 
Ska bli lite bättre på att skriva ut tankarna här, är bara lite svårt när jag själv inte ens har koll på dom. Men lite random babbel har väl också sin charm =)

Förresten, låt-tips! Cell block tango & Shake it out med Glee Cast. 
Har inte sett så mycket av glee men jävlar vad bra låtar det finns med dom.

De va allt för idag, nu ska jag dricka energidryck och kolla julklappar. (Woho, jul. Åh vad kul. NE)
Kram på er.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

tttroublemaker

21år. Lite för mörka tankar för mitt eget bästa. Kämpar å sliter bland monster. Kommer inte vara allt för mycket positivitet i den här bloggen, förmodligen ingen alls. Så, nu har jag varnat er.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela