tttrouble.blogg.se

Monsterhelvete

Publicerad 2015-11-06 00:45:12 i Alla miljoner tankar,

Är så arg idag. 
För de första har jag ätit allt onyttigt som finns i skåpen vilket inte gör mig så mycket men monstret hatar det. 

Sen de som förstör mig gång på gång. Jag börjar prata med en så fin människa, tillslut till den träffas & jag får panik å säger upp all kontakt. Varenda.jävla.helvetes.gång. 

Å den här gången VILL JAG INTE att det ska sluta så. Jag vet att det inte är omöjligt, det GÅR att trotsa monstren å ta sig dit men till 90% kommer jag sitta ett par meter från personens hem med en panikattack, hitta på någon dålig ursäkt och gå hem å hata mig själv lite mer. 

Jag hatar dessa sjukdomar, jag hatar monstret och jag hatar livet. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

tttroublemaker

21år. Lite för mörka tankar för mitt eget bästa. Kämpar å sliter bland monster. Kommer inte vara allt för mycket positivitet i den här bloggen, förmodligen ingen alls. Så, nu har jag varnat er.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela