tttrouble.blogg.se

Mörkt å tryggt

Publicerad 2015-11-03 11:08:09 i Alla miljoner tankar,

Så fort jag slår upp ögonen (haha positivt det lät) så tar jag täcket, kryper ihop i soffan och drar det över mig. Sen ligger jag där i timmar, kollar bloggar, tumblr, instagram. Går upp ibland och ger katten mat, tvättar ansiktet, går igenom kylskåpet sen kryper jag ihop under täcket igen. 

Många ser det som lyx, "Det är så skönt att ligga å slappa i soffan hela dagen". 
Jag gör det för stt jag orkar inte leva ett liv just nu, jag orkar inte klä på mig, sminka mig, städa, fixa, gå ut, vara social och glad. Det är så mycket monster runt mig nu och så fort jag försöker göra nånting så trycker dom ner mig igen så därför tänker jag hänga under mitt täcke, flera timmar per dag och tränga bort alla jävla måsten, alla sjukdomar och allt negativt. För under täcket är jag trygg. 

Förresten så är min medicin som funkar bäst slut och människan på psyk ville inte skriva ut ny när jag va där. Jävla psyk, tar bort de lilla om hjälper mest mot monstrena för att det "borde inte va slut än". NÄ MEN DET ÄR DET, tant. 


Insåg nu stt jag vill fan se the middle

Kommentarer

Postat av: Alex.

Publicerad 2015-11-03 23:23:26


Svar: ❤️
tttroublemaker

Postat av: Daniella 🌙

Publicerad 2015-11-04 18:05:34

Hej! <3 jag håller på och designar om min blogg, därför är den låst för tillfället. Kram!

Svar: Ja, jag såg det nu. Vilken tur att du inte försvunnit från bloggvärlden! Kram
tttroublemaker

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

tttroublemaker

21år. Lite för mörka tankar för mitt eget bästa. Kämpar å sliter bland monster. Kommer inte vara allt för mycket positivitet i den här bloggen, förmodligen ingen alls. Så, nu har jag varnat er.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela