tttrouble.blogg.se

Ordbajs

Publicerad 2015-11-04 19:38:38 i Alla miljoner tankar,

SATANS HELVETES JÄVLA SKITÅNGEST. Hur är det ens möjligt att ha ångest för.allt.jävla.ting?!?! 

Har fått nya mediciner nu iallafall, TACK. Var på tiden. Inte för att det gör ångesten så mycket lättare men klarar iallafall å ta mig utanför dörren. 

Kul förresten att jag började skriva djupt å poetiskt å nu blir de bara skit, haha.
Jaja, livet är inte alltid så djupt å poetiskt. 

Nu ska jag knapra nötter, ska ångesten ändå va där å jävlas så kan jag väl ge den nåt å ha ångest över. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

tttroublemaker

21år. Lite för mörka tankar för mitt eget bästa. Kämpar å sliter bland monster. Kommer inte vara allt för mycket positivitet i den här bloggen, förmodligen ingen alls. Så, nu har jag varnat er.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela