tttrouble.blogg.se

Skogen

Publicerad 2015-11-08 03:28:23 i Alla miljoner tankar,

Jag vågade inte svara på frågan. Sen efter ett antal timmar med ångest å slagsmål men monsterna så bad jag om förlåtelse att jag är så störd. 
Sen gick jag ut å gick en timme för stt försöka få bort monstren runt mig och få tillbaka matlusten. Det sista funkade iallafall. 

Annars så har jag alltså lyckats förlorat ännu en. Tack vare stt jag är en feg liten jävel som inte vågar stå emot alla fula tankar. 

Kanske för det bästa, personer som han och personer som mig funkar inte ihop. Han är för bra och jag är alldeles för skadad. Jag funkar inte ihop med någon förutom djur och monster just nu å att dra ner honom i all skit är bara fult och egoistiskt av mig. Nä, jag klarar mig fan själv! Med djur så..
Stuga ute i skogen, here i come. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

tttroublemaker

21år. Lite för mörka tankar för mitt eget bästa. Kämpar å sliter bland monster. Kommer inte vara allt för mycket positivitet i den här bloggen, förmodligen ingen alls. Så, nu har jag varnat er.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela