tttrouble.blogg.se

Vill bara ligga.

Publicerad 2015-11-10 07:19:11 i Alla miljoner tankar,

HAHAHA. Han ville bara ligga. Så jävla mycket värd var jag i hans ögon. 

Har nog aldrig varit tacksam över något ångesten har förstört förutom detta, tack å lov att jag inte gick igenom all skit för å träffat honom, det hade kunnat blivit kaos. 

Så nu litar jag ännu mindre på folk. De här var ju en rolig livsläxa. "Är folk snälla mot dig vill dom nog bara ligga med dig" ja. Ska bli mina nya visdomsord. 

Nu ska jag sova bort denna dag för livet SUGER. 



Kommentarer

Postat av: Stajna Grrl

Publicerad 2015-11-10 13:40:54

Usch, så trist med människor som beter sig så :( Känner igen det från förra sommaren, då jag gillade en man och trodde han kände detsamma. Men han ville inte ha mig, bara min kropp.

Svar: Man blir så irriterad! Speciellt när dom spelar så "snälla å gulliga" och bara vill komma över och "kolla lite film", ja just ja.. Man får tänka att dom inte är värd ens fantastiska personlighet! ;)
tttroublemaker

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

tttroublemaker

21år. Lite för mörka tankar för mitt eget bästa. Kämpar å sliter bland monster. Kommer inte vara allt för mycket positivitet i den här bloggen, förmodligen ingen alls. Så, nu har jag varnat er.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela