tttrouble.blogg.se

Kyrkogård

Publicerad 2015-10-31 02:18:34 i Alla miljoner tankar,

Människor gick runt på kyrkogården ikväll. Beundrade hur fint det lyste på gravarna, viskade till varandra, pratade minnen och fällde en tår. 
Jag gick också runt där ikväll, i mörkret. Beundrade också hur fint det var, hur mycket tankar som ligger bakom alla hundratals ljus som var tända. Sen tänkte jag på vad skönt det måste vara att få dö. Att få vila där och slippa all smärta, alla hjärnspöken och all vidrig ångest. 

Människorna gick runt där och saknade dom som var döda, jag gick runt och önskade att jag var en av dom.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

tttroublemaker

21år. Lite för mörka tankar för mitt eget bästa. Kämpar å sliter bland monster. Kommer inte vara allt för mycket positivitet i den här bloggen, förmodligen ingen alls. Så, nu har jag varnat er.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela