tttrouble.blogg.se

Nål och tråd

Publicerad 2015-10-31 22:50:28 i Alla miljoner tankar,

En kompis skadar sig, illa. Jag skadar mig också, men bara i hemlighet å aldrig så illa för att oroa någon. Men han, han gör det. De är sådär att svarar han inte på ett par timmar så tror jag att han har dött. Känner mig värdelös, ingenting som jag säger hjälper även fast jag tror det så får jag samma meddelande varje kväll "skadade mig själv ikväll, måste sy". 

Så nu skriver jag det här, de jag inte kan skriva till honom. 
Fan ta dig, fan ta dig att du låter monstrerna ta över dig och stänger ute mig istället. Fan ta dig att du skriver sånt till mig och får mig vilja skada mig mer än någonsin. Fan att du förstör dig själv och mig när jag bara vill hjälpa. Fan dig om du försvinner från denna jord, då kommer jag aldrig aldrig förlåta dig. 

Nu måste jag ta ångestabletter, annars kommer denna kväll bli kaos. Åt andra sidan är det ju halloween, de mesta blir nog kaos. Bara de att dom slåss med utklädda monster, jag slåss med mina egna monster. 

Ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

tttroublemaker

21år. Lite för mörka tankar för mitt eget bästa. Kämpar å sliter bland monster. Kommer inte vara allt för mycket positivitet i den här bloggen, förmodligen ingen alls. Så, nu har jag varnat er.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela