tttrouble.blogg.se

Suck

Publicerad 2015-10-30 00:00:27 i Alla miljoner tankar,

Fan jävla helvetes skit vad livet är jobbigt just nu. 

Behövde få ut mig dagens ilska i svordomar.
Så livet är skit. Frågar någon hur det är svarar jag att allt är bra för jag är en feg jävel som inte vågar vara öppen och ärlig. Nåja, tur jag har sån hög mur att det skulle ta en människa ett par år och komma över den. Haha kom precis å tänka på en Mora träsk låt, den där "då får vi gå under den" eller nåt. 

Nu ska jag kolla serie, kanske måla lite i en målarbok. Sömnen har försvunnit så den kan jag glömma. Matlusten också, även fast jag är hungrig så lockar inget. Jävla monster, sluta förstör mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

tttroublemaker

21år. Lite för mörka tankar för mitt eget bästa. Kämpar å sliter bland monster. Kommer inte vara allt för mycket positivitet i den här bloggen, förmodligen ingen alls. Så, nu har jag varnat er.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela