tttrouble.blogg.se

Update

Publicerad 2015-10-28 14:28:00 i Alla miljoner tankar,

Let's do this.
 
Mina tankar blev lite för mörka för min vanliga blogg, så jag startade en ny!
 
Enligt psyk är jag nog inte sjuk för trotts att jag slagits med monster sen 2013 stått ut med snart ett år av kallandes av möten, långa mail av förklaringar, möten, läkare, sjuksköterskor så har dom fortfarande inte satt någon diagnos på mig å har man ingen diagnos är man ju inte sjuk. Jaja jag "kan ha" för att citera the big guys på psyk panikångest, depression & social fobi. Mer än så vet jag inte bara att jag har lite för mörka tankar för att vara helt frisk.
 
Jag var på ett möte på psyk här om dagen efter många om och men då jag ställt in dom senaste typ 4 månaderna (nej, jag gillar inte att gå dit och sitta i ett rum medans någon granskar en upp å ner å ska bestämma om man är sjuk nog). Nåja, då frågade iaf sjuksköterskan om jag funderat på att dö? Jag: ja. Sjuksköterskan: Har du några planer på självmord nu? Jag: nej. Sjuksköterskan: Okej.
Så enkelt var det! Pinsamt hur enkelt det blir att ljuga för alla slags människor, familj som läkare när man är sjuk. Monstrena styr mig totalt och hade hon frågat om jag skadat mig hade jag förmodligen sagt nej.
 
Jag är inte ensam iallafall, har alltid dom där jävla monstrena omkring mig. Vet faktiskt inte om jag klagar så mycket, det är hemskt och vara sjuk men jag har vant mig. Det finns något av mig som gillar dessa monstrer som styr å ställer i min hjärna, är jag dum? Ja, kanske. Men det får jag vara i denna blogg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

tttroublemaker

21år. Lite för mörka tankar för mitt eget bästa. Kämpar å sliter bland monster. Kommer inte vara allt för mycket positivitet i den här bloggen, förmodligen ingen alls. Så, nu har jag varnat er.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela